Welcome to my Creative Sanctuary: A "Musical Bath" ATC Card Using 100% Recycled Materials!
Creating an ATC card: !

Creating an ATC card: Welcome to my Creative
Sanctuary!
Μωσαϊκό Δευτέρα Αρ. 194
Today, I am thrilled to share with you a very special ATC card
that I created for Creando X Temas Challenge 3 (Theme: Bath/Bathroom) and Avenue613. I named it "Musical Bath
& Moments of Serenity." The personal
challenge I set for myself was to create this piece without purchasing a single
item—it is made entirely from recycled and leftover materials I already had in
my workshop!
How I Created It (Step-by-Step):
- The
Background: I started by cutting a piece of
blue cardstock for the base, which I then splattered with blue acrylic
paint to evoke the feeling of water and movement.
- The
Furniture & Tiles: I digitally designed the
bathroom elements on my computer, customized the colors of the tiles, and
printed them out to use for the collage.
- The
Textures: To add a rich, tactile element,
I cut a piece of real fabric into the shape of a towel. I also added a
piece of delicate tulle, cut into a heart shape, which brings a light,
romantic touch to the scene.
- The
Details: I glued on a real, tiny round
mirror along with various other small bathroom accessories.
The
Musical Atmosphere: Since a bath represents ultimate
relaxation for me, I added a tiny cassette tape and scattered music notes,
creating a cozy setting where music meets tranquility. The final result is a miniature, three-dimensional creative space filled with memories and textures. I truly hope you like it and that it inspires you to create using whatever materials you can find around you! I would love to read your thoughts in the comments below! Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια ιδιαίτερη ATC κάρτα που έφτιαξα για τα challenges Creando X Temas Challenge 3 (με θέμα το Μπάνιο) και Avenue613. Την ονόμασα «Μουσικό Λουτρό & Στιγμές Ηρεμίας» και η πρόκληση που έβαλα στον εαυτό μου ήταν να μη χρησιμοποιήσω κανένα αγορασμένο υλικό – είναι φτιαγμένη εξολοκλήρου με ανακυκλώσιμα υλικά που είχα στο εργαστήριό μου!
Πώς τη δημιούργησα (Βήμα-Βήμα):
- Το
Φόντο: Ξεκίνησα
κόβοντας ένα μπλε χαρτόνι ως βάση, το οποίο πιτσίλισα με μπλε ακρυλικό
χρώμα για να δώσω την αίσθηση του νερού και της ζωντάνιας.
- Τα
Έπιπλα & τα Πλακάκια:
Σχεδίασα στον υπολογιστή τα υλικά του μπάνιου, έβαψα τα πλακάκια με τα
δικά μου χρώματα και τα τύπωσα για το κολάζ.
- Οι
Υφές: Έκοψα ένα
κομμάτι πραγματικό ύφασμα σε σχήμα πετσέτας για να δώσω ανάγλυφη υφή.
Πρόσθεσα επίσης ένα λεπτό τούλι κομμένο σε σχήμα καρδιάς, που δίνει μια
ανάλαφρη, ρομαντική νότα.
- Οι
Λεπτομέρειες:
Κόλλησα έναν αληθινό, μικρό στρογγυλό καθρέφτη και διάφορα άλλα
αντικείμενα του μπάνιου.
- Η
Μουσική Ατμόσφαιρα:
Επειδή για μένα το μπάνιο σημαίνει χαλάρωση, πρόσθεσα μια μικρή κασέτα και
διάσπαρτες μουσικές νότες, δημιουργώντας ένα σκηνικό όπου η μουσική
συναντά την ηρεμία.
Το αποτέλεσμα είναι ένας μικρός, τρισδιάστατος δημιουργικός χώρος γεμάτος
αναμνήσεις και υφές. Ελπίζω να σας αρέσει και να σας εμπνεύσει να δημιουργήσετε
κι εσείς χρησιμοποιώντας ό,τι έχετε γύρω σας!
Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλιά σας!
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Preparation for the Transition to Autumn and Returning to School The gradual change of seasons and the return to school bring a bittersw...
-
Happiness: A Journey, Not a Destination I typed the word "Happiness" into Google and got 6,250,000 results, the first one being: ...
-
Summer Fun Art For fan Friday with Gillena Chica A phrase with 7 words/ Μια φράση με 7 λέξεις Οι κύκνοι διασκεδάζουν με παιχνίδια στο νερ...
-
7 Quotes About Travel Travel – experiences engraved in the soul, lessons that can also be found in select books, and moments that beco...
-
Creating a Summer-Inspired Art Piece Here comes Summer Δημιουργώντας μια σελίδα με αφορμή την πρόκληση του Try on Tuesday με αφορμή την ...
-
Αγκαλιάζοντας τη Γαλήνη της Φύσης Στο γρήγορο και χαοτικό κόσμο μας, υπάρχει κάτι πραγματικά μαγικό στο να βυθιζόμαστε στην ομορφιά της φύσ...
-
Going Round in Circles Art For fan Friday with Gillena Mosaic Monday No 148 Chica A phrase with 7 words/ Μια φράση με 7 λέξεις Charlott...
-
A card for the hot summer, a story about the scorching Athens, a suggestion for writing, and a mosaic that connects them all! Have a great d...
-
Ένας μύθος του Αισώπου για την αξία της ταπεινότητας All rights reserved © Aridaiaplace (Η εικόνα έγινε με τη χρήση ΑΙ ύστερα από λεπτ...
-
Ή αλλιώς "Η ματαιότητα του πλούτου" (Η εικόνα έγινε με τη χρήση ΑΙ ύστερα από λεπτομερή περιγραφή) Μια φορά και έ...
Ευχαριστούμε για την επίσκεψη ❤️
Ευχαριστούμε για το χρόνο που αφιερώσατε να αφήσετε ένα μήνυμα!
Μας αρέσει να διαβάζουμε τα σχόλιά σας.
Θα προσπαθούμε πάντα να ανταποδίδουμε την επίσκεψή σας.
Όλες οι εικόνες καθώς και οι αφηγήσεις έχουν πνευματικά δικαιώματα που ανήκουν στον δημιουργό και προστατεύονται από διεθνείς και εθνικούς νόμους. Αν αναγνωρίσετε τον εαυτό σας σε κάποια φωτογραφία και δε θέλετε παρακαλούμε ενημερώστε μας να την κατεβάσουμε.
Για οτιδήποτε θέλετε να αναπαραγάγετε μπορείτε να επικοινωνήσετε.
I find this ATC map interesting again; I'm curious about everything you used to make it so beautiful.
ΑπάντησηΔιαγραφήhugs Elke
The Background: I started by cutting out a piece of blue cardstock as a base, which I splattered with blue acrylic paint to evoke a sense of water and vibrancy.
ΔιαγραφήThe Furniture & Tiles: I digitally designed the bathroom elements, colored the tiles myself, and printed them out for the collage.
The Textures: I cut a piece of real fabric into the shape of a towel to add a tactile, raised texture. I also added a piece of fine tulle cut into a heart shape, lending an airy, romantic touch.
The Details: I attached a real, small round mirror and various other bathroom items.
The Musical Atmosphere: Since, for me, the bathroom represents relaxation, I added a small cassette tape and scattered musical notes.
Καλημέρα Κατερίνα και καλό μήνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ CXT4 θα φιλοξενηθεί από την Conchi και θα πρέπει από τις 15 μέχρι τις 20 Ιουλίου να ανεβάσεις τη δημιουργία σου στο δικό της Inlinkz που θα βρίσκεται στο δικό της μπλογκ. Δες την ανάρτηση που έκανε η Conchi στις 25 Ιουνίου εδώ: https://labuhardilladeconchi.blogspot.com/2026/06/invitacion-al-4-desafio-creando-x-temas.html
Σε φιλώ, φίλη μου.
Καλό ξημέρωμα Μία μου. Θα επισκευτώ το μπλογκ και θα υποβάλω την καρτούλα μου στην πρόκληση.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ αγαπητή φίλη φιλιά!!
Using recycled materials should be a universal commitment. Buying less stuff would be an excellent choice, too.
ΑπάντησηΔιαγραφήI agree with you so much,
ΔιαγραφήDavid and it’s such a lifesaver for the environment, too!
Thank you very much for sharing at MosaicMonday. Welcome! I admire your Art.
ΑπάντησηΔιαγραφήGreetings by Heidrun
Thank you very much, dear Heidrum!
ΔιαγραφήIt’s great to be back with you all!!